حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: آمریکا وقتی از افغانستان خارج شد تصور می‌کرد هرج و مرج ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از چنگ کادیز با دوگل دیرهنگام
مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.
نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
فرار بارسلونا از خطر حذف از لیگ قهرمانان
وحدت هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابر ایران با کسب مدال برنز جام جهانی مادرید دست به کار بزرگی زد و در این مسابقات، تیم آمریکا هم از دست ملی‌پوشان فرار کرد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقد هستیم باید از طریق مکانیسم ۳ + ۳ و بدون توسل به زور مسائل منطقه حل و فصل شود. امیدوار هستم نتیجه این نشست و تلاش ها منجر به حل و فصل و مسالمت آمیز مساله شود.
رئیس جمهور در گفت‌گو با شبکه چینی «CGTN» با بیان اینکه آمریکا و غرب در شناخت ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی شدند، گفت:  آمریکایی‌ها در سخن اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: 44 سال شما هر گزینه‌ای را که دارید در سخت‌ترین شکلش علیه یک ملت یران به کار بردید. از همان روزهای اول انقلاب ناامنی و ترور؛ چقدرش را استفاده کرده‌اید. 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندید.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از سخت‌ترین موارد جنگ است که آن را هم ۸ سال به ایران تحمیل کرد؛خود آمریکایی‌ها گفتند فشار حداکثری علیه ایران شکست فاحش خورد.
وزیر دفاع آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بایدن دستور سرنگونی بالون چینی را به شرط به خطر نیفتادن جان آمریکایی‌ها صادر کرده بود. بالون چینی بر فراز سواحل کارولینای جنوبی با اقدام موفق یک جنگنده، سرنگون شد. پنتاگون چندین گزینه برای سرنگونی ایمن بالون چینی بر فراز آب‌های سرزمینی در نظر داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر فشار حداکثری سیاسی و اقتصادی آمریکا علیه ایران بیان کرد: چیزی جز شکست حداکثری نصیب همه روسای جمهور آمریکا نشده است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست و باید بر شرطی‌سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و به فشار اقتصادی تحمیلی برجامی پایان داد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود، گفت: آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید ایران وضعیت نا بسامان داشته باشد.
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: پس از اینکه آمریکاییها در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته اند.
نصرالله با تأکید بر اینکه ممانعت آمریکا از کشف و استخراج گاز و نفت در راستای محاصره لبنان بوده است، خاطر نشان کرد: آمریکاییها به همه فشار آوردند، ولی موضع رسمی لبنان، مخالفت با خط «هوف» بود. خط هوف، خطی است که فردریک هوف، میانجی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد کرد و بر اساس آن لبنان از ۸۶۰ کیلومتر از فضای دریایی محروم می‌شد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: به حول و قوه الهی در آینده نزدیک شاهد فرار امریکایی‌ها از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.
یک منبع سیاسی گفت که مقامات ارشد کاخ سفید به صراحت به اسرائیل گفته اند که بحث تحقیقات آژانس را رها نخواهند کرد و فشار سیاسی بر رئیس آژانس، رافائل گروسی، اعمال نخواهند کرد. آنچه آمریکایی‌ها در این مورد در پشت پرد‌های بسته به هولتا گفتند، بلافاصله پس از آن در ملاء عام نیز گفتند.
طی روز‌ها و هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود که اهرم‌های طرف غربی تأثیرگذاری خود را بیشتر از دست خواهند داد و فشار ایران بر طرف غربی سنگین‌تر خواهد شد. اگر طرف غربی واقع‌گرایی را پیشه خود کند، درخواهد یافت که توافق امروز بهتر از فرداست.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ